lørdag 11. september 2010

Papir - lommebok


Jeg har laget en lommebok i papir etter tutorial'en som Tine har skrevet på Kreative Sider

Jeg har brukt Bazzill, og mønsterark fra Maja's Design. Alle stemplene er fra Ladybug. Og som alltid (i det siste) så har jeg raspa, svertert med Disress Ink og sydd med maskin.



Langs hele lengden på lommeboka er det en lomme, hvor sedler passer oppi, og det finnes også et kort med plass til å skrive hilsen under den trykte teksten:



Det lille kortet er festet med lenke, en detalj som Tine hadde med som jeg "bare måtte" ha med også ;o)



Papirblomstene er punchet med retro-punchere, og pynta med metallblomster og strass-stener:



På baksiden har jeg satt det personlige stempelet mitt som jeg har bestilt fra Scrapmagasinet



Jeg deltar på disse utfordringene med dette kortet:

Kort'o'Mania: Utfordring # 23 - Søm
Scrappekammeret: Utfordring # 14 - Anything Goes
Stamptacular Sunday Challenge: Challenge # 75 - Distress it!
Totally Gorjuss: Challenge # 47 - Flower



5 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. WOW. what a stunning project. Congratulations, so pretty. Love the paper and the color! But most of all the IDEA! Sewing around the edge gives a great finishing touch, and distressing is really nice.

    Thank you for joining us at Stamptacular Sunday Challenge and hope to see you again soon.
    Hugs,
    Danielle

    SvarSlett
  3. This is just so neat! Such a clever idea and so stinkin' cute as well! Great job!
    Thanks so much for playing along this week at Stamptacular Sunday ♥ Good luck on our Distressing challenge!
    Dee (Spryte)
    Sprytebyrds Spot

    SvarSlett
  4. Wow this looks amazing!! So life like and real looking! Fntastic job! and thanks for joining in with us for our distressing challenge at SSC.
    hugs leonie

    SvarSlett
  5. Nydelig lommebok du har laget! Kjempesøtt pyntet og fargene passer perfekt. Det er nesten så jeg vil bytte ut min egen lommebok her ;)
    Takk for at du deltar hos Kortomania og Scrappekammeret.
    Klem Guro

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...